fredag 13 november 2009

Vinter i norr





Nu är det bara en vecka tills jag får busa i snön. Allt har gått bra, såret har läkt jättefint och nu ska jag bara läka invändigt. Matte är lite lessen att det inte blir några valpar efter mig, men säger att det viktigaste är att jag får vara frisk. Synd bara att det blev såhär! Nu är matte i sthlm för lillprinsen ska döpas så mattes storebror tar hand om mig och hennes kompis tar hand om ninerna och nassarna. Nä nu ska jag lägga mig och mysa lite till. Kram så länge/ Lucy

1 kommentar:

  1. Nä nu får du faktiskt ta och skriva att vi har varit och hälsat på. Du kan ju berätta om jasmine och de stackars katterna eller att gabriel använde lucy som gåvagn och drog så mycket i pälsen att hon fick kinesögon. Hahaha
    Saknar er redan
    Puss Cerie

    SvaraRadera