tisdag 8 december 2009

På begäran...

Mina favoriter har varit här, den vackre prinsfavoriten (mattes barnbarn) använde mig som gåvagn men det är det värt för han tappar en massa mat under sin stol när han äter. Den vackra prinsessfavoriten hon är så jättefin, tycker om att krama mig. Det är det förresten många barn som gör, men det är klart... jag är ju en pyrre. Prinsessan har fått rida på min rygg. Jag verkligen njuter när mina favoriter kramar mig, där ligger vi tillsammans och myser på golvet. Nästa gång de kommer hit ska jag dra dem i pulkan.

Jag är nu helt återställd efter min operation, glad och pigg som en lärka, eh..uhm, jag menar pyrre. Matte säger till och med att jag fått lite mer fart... som om jag hade varit långsam? Även aptiten min har fått fart och matte säger att jag är tjuvaktig, försöker sno åt mig allt jag bara kommer åt. Jag äter till och med äpplen. Så matte har dragit ned på min mat, det gjorde hon direkt efter operationen eftersom veterinären sa att det fanns risk att jag skulle bli lite rund, tydligen ett vanligt fenomen vid operationer som denna.

Nä kära vänner nu ska jag ta och vila en stund innan det är dax för mat

Tjingeling så länge/Lucy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar